Ο πρώην Υφυπουργός Οικονομικών κ. Αντώνης Μπέζας με αφορμή τη δημοσιοποίηση από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων της προκήρυξης για τη Γ1 Φάση του νέου Λιμένα Ηγουμενίτσας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
« Η επαναδημοπράτηση της Γ΄ Φάσης, έστω και με καθυστέρηση 1,5 περίπου έτους, αποτελεί θετική εξέλιξη. Οι αντιδράσεις στη Θεσπρωτία και η κινητοποίηση που έγινε στη Βουλή μέσω της διαδικασίας του κοινοβουλευτικού ελέγχου οδήγησαν στο να αντιληφθεί η κυβέρνηση ότι η συνεχής αναβάθμιση του Λιμένα Ηγουμενίτσας αποτελεί εθνική προτεραιότητα.
Η κυβέρνηση όμως πρέπει να απαντήσει σε δύο βασικά ερωτήματα:
Πρώτον, σε ποιους λόγους οφείλεται αυτή η μεγάλη καθυστέρηση σε ένα έργο για το οποίο υπήρχαν έτοιμες μελέτες, οι αναγκαίες εγκρίσεις και διασφαλισμένη χρηματοδότηση;
Δεύτερον, γιατί ο νέος διαγωνισμός έχει προϋπολογισμό πολύ μικρότερο από τον αρχικό, 60 εκατ. ευρώ από τα 110 εκατ. ευρώ του διαγωνισμού της Νέας Δημοκρατίας και σημαντικά ποσά που είχαν προβλεφθεί στο ΕΣΠΑ για το Λιμάνι της Ηγουμενίτσας μεταφέρονται εκτός Θεσπρωτίας; Περικόπτεται έτσι το φυσικό αντικείμενο και προβλέπεται η κατασκευή μέρους μόνο της Γ΄ Φάσης από το εγκεκριμένο προγραμματικό σχέδιο του νέου Λιμένα, γι’ αυτό εξάλλου και χαρακτηρίζεται ως Γ1 Φάση.
Την ώρα που η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών περιδιαβαίνει τη χώρα εξαγγέλλοντας νέα μεγάλα έργα πολλών δις ευρώ, (πριν από λίγες εβδομάδες στη Θεσσαλονίκη ανακοινώθηκαν στους εμβρόντητους πολίτες, όχι μία, αλλά δύο υποθαλάσσιες αρτηρίες και μία ζεύξη του Θερμαϊκού!), στη Θεσπρωτία χάνονται συστηματικά πόροι ενώ κάποιοι αισθάνονται δικαιωμένοι… για τα αυτονόητα, για ένα έργο δηλαδή που έπρεπε ήδη να εκτελείται με τον κανονικό του προϋπολογισμό ».